Halls Gap

31 maart 2016 - Alice Springs, Australië

28 maart 2016

Vanmorgen zijn we naar Flagstaff Hill Maritime Village gegaan, wat ook naast de camping lag. Een museum en een nagebouwd dorp dat een kijk geeft op de Australische maritieme leefstijl en tradities rond 1870.
Daarna zijn we van de kust het binnenland ingereden naar Halls Gap, een dorpje aan de rand van de bergen van National Park the Grampians.
Daar zijn we eerst naar een prachtige waterval gereden, Mackenzie Falls. We zijn helemaal tot onderaan de waterval gelopen en daarna weer omhoog de trappen op tussen allemaal trage mensen zonder conditie...
Daarna gingen we naar het volgende uitzichtpunt: Reeds Lookout en de Balconies.
Hier wilde Mattijs natuurlijk even gevaarlijk doen door op een rots te klimmen voor een mooie foto, maar het is gelukkig allemaal goed gegaan...
Daarna door naar het laatste uitzichtpunt de Boroka Lookout, een prachtig uitzicht over de valei aan de buitenzijde van de bergen.
Toen we alle uitzichtpunten hadden gehad zijn we naar de camping gereden.
Vlak voordat we bij de camping aankwamen zagen we een hele kudde kangoeroes op een veld, leuk om te zien.
Op de camping eerst even wat gegeten en daarna nog even terug naar dat veld gelopen en wat foto's van de kangoeroes geschoten.
's Nachts merkte je goed dat we in de bergen zaten want het was ijskoud in de camper!